5+1 Glamour-napok lista

Ez egy olyan lista, amit hosszan írhatnék, megvásárolhatnék róla mindent, azt gondolván, hogy hú, mennyit spóroltam. És ott állnék április 9-én egy halom krémmel és új ruhával, de pénz nélkül. 😀

Így hát igyekszem priorizálni, mi az, amire VALÓBAN szükségem van és érdemes most megvenni.

  1. Harisnyák

kb. 3500,- Ft

hmprod

kép forrása: H&M

Amikor este, az ágyban forgolódva tervezem másnapi outfitem és megálmodom, hogy nekem bizony olyat kell felvennem, amihez nem árt egy szép pár harisnyanadrág. Főleg fekete és testszínű nejlon harisnyát hordok, és általában, amikor már felveszem és indulásra készen állok, akkor veszem észre, hogy ez bizony lyukas. És a többi is.

Vagyis a harisnya egy ilyen rendkívül gyorsan fogyó cikk nálam.

Idén több boltban is szeretnék harisnyákat vásárolni, hogy aztán össze tudjam őket hasonlítani, melyik is fogja a későbbiekben is megérni.

  1. Sportmelltartó

kb. 3200,- Ft

hmprod (1)

kép forrása: H&M

Mert jön a nyár és hát ki kell nézni valahogy, na. Meg a felkészülésre kell egy megfelelő, szép, sportmelltartó. Esetleg hozzá egy nadrág is… de inkább csak a melltartó.

  1. Bioderma arclemosó

kb. 2300,- Ft

812919_xlarge

kép forrása: Google

Az én bőröm zsírosodásra hajlamos és még tág pórusokkal is meg van áldva. Nem szoktam mindig annyira komolyan venni a bőrápolást, mint amennyire kellene s már néha úgy érzem: ez meglátszik.

De egyébként többféle terméket próbáltam már én is, volt ahol éreztem, hogy történik valami, de aztán az volt a tapasztalatom, hogy a bőröm megszokja ezeket, és aztán már nem használnak. Most, hogy van kupon és olcsóbban beszerezhetem ezt az arclemosót, nagyon bízok benne, hogy jó szolgálatot fog tenni nekem.

  1. Garnier micellás víz

kb. 800,- Ft

2

kép forrása: Google

Ez egy olyan termék, ami nekem bejött mindennapos használatra, de sminklemosásra is.

  1. Dorothy and Aby

Ez a bolt az egyik új kedvencemmé vált az utóbbi időben. Főleg azért szeretem, mert régi vágyott, de nem megvásárolt Zarás ruhákat találok náluk. Illetve a télen vettem ott egy Massimo Dutti kasmír pulcsit is 5000 Ft-ért.

Amit szeretnék itt találni az egy királykék magasderekú skinny nadrág.

+1 Biztos meg fogom ajándékozni magam valamivel

Ismerem magam és szeretem az ajándékokat.

A listám változásának jogát természetesen fenntartom, mert függ ez az aktuális kedvemtől is. Egyébként is, ezek listák inkább csak amolyan útmutatók.

(az árak, az általam becsült kedvezményes árak)

Viola

Vélemény, hozzászólás?

