Spring dress

A tökéletes tavaszi ruhát most nem a nagy fast fashion márkák között kerestem. Még 2015 szeptemberében elkezdtem járni női szabó képzésre, ahol megismerkedtem egy lánnyal, aki már saját ruhákat varrt.

Kovács Dóra ruhái egyediek, limitáltak, és saját kezűleg varrja meg őket rugalmas anyagból. Ahogy nézegettem a Facebook oldalát, megláttam ott ezt a szép virágos ruhát, ezzel a fonott övvel, és elkezdtem agyalni rajta, hogy lehet be kéne ezt szereznem. Mindig így kezdődik: visszatérek rá többször, magamban elképzelem, hogy hol és mivel hordanám, aztán…

Végül, ahogy a képeken is látszik, beszereztem magamnak! A ruha nagyon kényelmes, anyaga puha és sehol sem szorít. Ebbe mentem el megnézni a Szépség és a szörnyeteget a moziba, ahol Luke Evans most épp nem volt jelen sajnos. Nézd meg itt Kovács Dóra többi ruháit!

Örülök, hogy most olyat választottam, ami nem fog velem mindennap szembe jönni.

DSC09711DSC09717DSC09719DSC09734DSC09742DSC09754DSC09787

Mutatok még Dorci ruhái közül hármat, amik nagyon elnyerték a tetszésemet:

Szerintem ez a lazac színű ruha igazi tavaszi darab, akár egy esküvőre is, vendégként hordanám. A szürke meg tökéletes része a múlt heti kapszula gardóbnak! A kis fekete pedig a kis fekete.

Viola

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

