Long denim jacket

Amikor a 2017-es kabátokról írtam eszembe jutott valami, méghozzá a farmerdzsekikről szóló résznél.

Már kicsiként is nagyon szerettem a ruhákat és, ha valamelyik családtag úgy döntött, hogy nekem adja pár kinőtt, nem hordott dolgait, örömmel fogadtam. Egyik unokatesómma pedig akkori kedvenc szokásaink közé tartozott, hogy beöltöztünk ezekbe a darabokba, vagy jelmezeket készítettünk belőlük. Aztán ezeket a holmikat valahol gyűjteni kellett, s így megszületett a RONGYOSZSÁK.

Rongyoszsák eredetileg tényleg egy zsák volt, amibe beledobáltuk az összes kis cuccunkat az anyagdaraboktól kezdve, az estélyi ruháknak kinéző valamikig.

Aztán telt múlt az idő és a rongyoszsák alakulásokon kezdett átmenni: az anyagok egy TV dobozába költöztek, amit aztán lecseréltem szép pöttyös IKEAs tárolókra, de akármi is az, a neve mindig ugyanaz marad: RONGYOSZSÁK.

Ennek, a most már doboznak megvan az a saját mágikus tulajdonsága, hogy mindig olyan darabok kerülnek bele, amik aztán vissza-visszatérnek a divatba.

Valamikor régen kaptam az egyik családtagtól mai szettünk főszereplőjét is, ezt a hosszú farmer kabátot.

Szóval miközben a farmerdzsekikről írtam múltkor és láttam a H&M honlapján, hogy vannak hosszú fazonok is, eszembe jutott, hogy ilyenem lehet, hogy nekem is van. Gyorsan le is kaptam a rongyoszsákot a szekrény tetejéről, leporoltam a tetejét és kivettem belőle, ezt az idén tavasszal újra divatos darabot.

A fotózás egy külön élmény volt a Szurdok tanösvénynél, ajánlom kirándulásra és fotózásra. Erről a következő outfit posztomban fogok írni.

Az outfit részletei:

  • hosszú farmerkabát: vintage/rongyoszsák
  • csíkos ruha: Stradivarius
  • cipő: Converse
  • kalap: Zara
  • hátizsák: Zara
  • fülbevaló: Zara

DSC09514

DSC09517DSC09534DSC09544DSC09546DSC09579DSC09595DSC09596

Viola

Vélemény, hozzászólás?

