Striped Skirt

Szerettem volna egy új helyre menni, elkészíteni a képeket, és nem a környéken mászkálni. Úgy döntöttem, hogy menjünk a Budai Várhoz, mert ott úgyis vannak nagyon szép házak, szép kis utcák és még szebb lépcsők. Aztán a Várig nem mentünk el, csak a Halászbástya aljáig.

A Batthyány tértől hangulatos kis utcácskákon lehet felmenni a Halászbástyához. Ott van a Toldy Ferenc Gimnázium, amiről megállapítottuk a húgommal, hogy úgy néz ki, mintha a Roxfort lenne és ő már bánja, hogy nem oda ment középiskolába.

Ahogy a Batthyány tértől elindulunk felfelé, hangulatos kis kiülő vendéglőket látunk, és ha ezekre nézek, csak arra tudok gondolni, hogy mennyire várom a nyarat, amikor kis ruhában, kis táskával és napszemüvegben, valamelyik teraszon fogok szívószálból rozéfröccsöt szürcsölgetni. Vagy valami mást. Úgy érzem, kezdem világossá tenni, hogy ebből a nagyon hidegből már elegem van, és kicsit több napsütésre vágyom.

Még tavaly vadásztam az internet egyik beszippantó bugyrában, a Pinteresten, különböző outfitek után és így találtam egy szettet, aminek a főszereplője egy fekete fehér csíkos szoknya volt.

 

b574ea6801f7617030719597cb69e820

kép forrása: Pinterest

És akkor megláttam azt a millió lehetőséget, amit ez a darab magában rejt s elkezdtem keresni az üzletekben. Végül, pont akkor, amikor nem számítottam rá a Mohitoban találtam meg a nyáron. A napokban is láttam egy hasonlót, csak annak függőleges volt a csíkozása.

Lássuk az én összeállításom:

  • szoknya: Mohito
  • csizma: H&M
  • kabát: H&M
  • fekete pulcsi: Háda
  • hosszú ujjú nude felső: Bershka
  • táska: Zara
  • rózsaszín choker nyaklánc: Bershka
  • medálos nyaklánc: H&M

img_1628img_1637img_1611

img_1608

Ti mivel hordanátok ezt a szoknyát?

Viola

Vélemény, hozzászólás?

