Leárazások 2

Az üzletekben úgy terjed az új kollekció, mint a nyári felkelő Nap első sugarai. Adnak egy szép, tiszta képet az üzletnek, amire jó ránézni. De ne feledkezzünk meg a leárazás alkonyáról sem! Nem biztos, hogy a legjobb holmik vannak már, lehet millióan felpróbálták már előtted, de jó áron lehet beszerezni egy-két vágyott darabot.

Az évnek ezt az időszakát is nagyon tudom ajánlani a vásárlásra. Még mindig nincsenek nagy tömegek, az új kollekció már az üzlet jelentős részét elfoglalja, de még mindig van bőven a leárazott termékekből is. Az áruk pedig egyre alacsonyabb lesz. Nagyon büszke tudok magamra lenni, ha látom, hogy át van húzva a 14995 Ft-os ár és ott virít a piros matricán az 1995 Ft. Ilyenkor megveregetem a vállam, hogy jó döntés volt várni ezzel a beruházással. Az összeg, amit fizettem a bevásárlásomért az 8280 Ft volt, és vettem ruhát, bokacsizmát, felsőt és egy csipkés szoknyát. Utóbbiról nem tudom pontosan eldönteni, hogy ez zöld vagy fekete-e, szóval, akinek van tippje, az bátran ossza meg velem. Első látásra zöldnek tűnt, de már nem vagyok biztos benne.

img_1402

És íme, a teljes lista:

  • leopárd mintás ruha: Zara 1995 Ft
  • zöld vagy fekete csipke szoknya: Bershka 1295 Ft
  • bársony csipkés top: Bershka 995 Ft
  • bordó bokacsizma: Stradivarius 3995 Ft

Az első outfit, amit magamra vettem a leopárd mintás ruha volt.

img_1579img_1576img_1414

A zöld/fekete szoknyát egy számomra eddig idegen összeállításban vettem fel, de szeretnék nyitni ezek felé a vagányabb szettek felé is. Nagyon tud tetszeni, amikor keverik a csipkét, vagy az egyéb romantikusabb, nőiesebb darabokat, valami lazábbal. És itt zöldnek tűnik a szoknya is:

img_1585

Főleg itt:

img_1598

De itt? Hogy lehet ilyen fekete? Aki meglátja ebben a zöldet, az kérem jelentkezzen! 😀

img_1410

Szerintem ez a harmadik szett is elég vagány, bár itt talán nem akkora a kontraszt számomra, mint az előzőben.

img_1600img_1408

És aki mindegyik outfitben benne volt:

img_1406

Örültem, hogy be tudtam építeni ezeket a darabokat a gardróbomba, elég szomorú, ha valami olyat sikerül vásárolnom, amihez nincs semmi, amit fel tudok venni.

A meglévő darabok:

  • bomber dzseki: H&M
  • fekete magas derekú nadrág: Zara
  • csíkos crop-top: Zara

Az én személyes kedvencem a leopárd mintás ruha. Neked melyik tetszik a legjobban?

Viola

Vélemény, hozzászólás?

