Leárazások 1

Két nagy leárazás van egy évben, ami felébresztheti bennünk azt az egész évben amúgy sem elnyomott érzést, hogy több ruhára van szükség. Meg mindenre, ami akciós.

De mit is veszünk ilyenkor? Dolgokat, amikre régóta szükségünk van, viszont csak most tudjuk megengedni magunknak? Esetleg azokat a ruhákat, cipőket és egyéb kiegészítőket, amiket amúgy nem vennénk meg, mert nem illik bele a ruhatárunkba, de úgyis ki kéne próbálni valami újat? Vagy a végre leárazott, régóta vágyott terméket, melyre nagy szükségünk ugyan nincs. Épp most. De ki tudja? Talán majd eljön az az idő és alkalom, amikor megveregetjük a vállunkat, hogy milyen okosak voltunk akkor, amikor megvettük.

Én nem feltétlenül évszaknak megfelelően vásárolok. Vettem már júliusban kabátot, mert sokkal olcsóbb volt akkor. Tavaly nyáron pedig kinéztem magamnak pár szép dolgot, amiket túlságosan drágának tartottam ahhoz, hogy akkor megvegyem. Viszont a minap a H&M-ben sétálgattam, hogy felmérjem, mit is lehet venni. Amúgy is ez az egyik kedvenc időszakom az évben a nézelődésre: sok még a leértékelt termék, megjelenik már az új kollekció is, viszont az üzletekben alig vannak. Nem kell kígyózó sorokba állni, ha próbálni akar az ember és akkor sem, ha fizetni.

Még a nyáron kinéztem magamnak egy szettet. Nagyon szeretem az overálokat és azokat, a darabokat, ahol az alsó és a felső rész egymásnak a folytatása, mintha egy ruhát vagy egy overált vágtak volna ketté. És most megláttam a kis rövidnadrágját a szettemnek és felcsillant bennem a remény, hogy lehet, hogy idén nyáron végre felvehetem. De a felső részét nem találtam meg sehol így szépen visszatettem a helyére. Nem is vettem semmit.

Majd itthon nézegettem a H&M alkalmazásban a leértékelt termékeket és először megláttam a felsőrészt, majd az alsót is! Még volt a méretemben is, gyorsan meg is rendeltem.

Ahogy ígérték, három napot kellett várni, amíg meghozták, és ma végre megérkezett. Én meg úgy vártam, mintha már egyből fel is tudnám venni a próbán kívül, de sajnos várnom kell a melegebb idő beköszöntésére, hogy hordhassam.

img_1548

Még december végén vettem egy szintén nyári cipőt, szintén a H&M-ben, amiről most úgy gondoltam, hogy ezzel a hímzett szettel fel lehet venni. Az üzletekben még mindig láttam ezt a szandált, de már elég limitált számban van. Még csak otthon mászkáltam benne, de kényelmes darabnak tűnik.

img_1531

A napszemüveg a Stradivariusból van, ezt már sikerült hordani is idén, a napos időnek köszönhetően. A kistáskát pedig a Hádában halásztam, szerintem senki sem hordta még, semmi kopás nincs rajta és a hosszú vállpántja is megvolt.

img_1542

Viola

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

