Winter is here

Péntek 13 reggelén, amikor felkeltem és láttam, hogy esik az eső, elkezdtem húzni a számat, hogy most foghatom az esernyőmet meg a két táskám és mehetek úgy haza. Utálom, ha sok cuccal kell mászkálnom, de valahogy mindig elintézem, hogy plusz egy táska vagy szatyor legyen nálam, vagy annyira teletömjem a táskám indokolatlan dolgokkal, hogy ne tudjam becipzárazni sem.

Viszont a város másik felére érve az eső helyett havazott. Szép fehér lett minden és az az igazi ropogós, hógolyó készítő hó esett, amire az ember annyira vágyik karácsonykor.

Hazaérve mondtam is a húgomnak, hogy menjünk le fotózkodni, mert szép a hó és jók a fények, s összeállítottam egy itthon már párszor felpróbált szettet.

A kabátot tavaly vettem a Zarában a téli leárazáskor, szerintem már majdnem egy éves. Szerencsém volt vele, mert 9.995 Ft-ra árazták le. A szoknyát most ősszel vettem, szintén a Zarában, a blúzt a Hádában, a csizmát pedig a H&M-ben. Különben a kalap is Zara csak az férfi osztályról van.

 

Viola

Vélemény, hozzászólás?

