Egy meleg téli napon

Mindig szerettem a ruhákat, a nézelődést és a vásárlást. Viszont a legtöbb darabot, amit megveszek, csak pár alkalommal hordom, úgyhogy elgondolkodtam, megéri-e, hogy ilyen sok pénzt adok ki rájuk? A turkálók ésoutletek világát felfedezve és másfél év ruhabolti munka után elkezdtem azt gondolni, a divat nem változik olyan gyorsan, hogy évről évre teljesen újra kelljen gondolni a ruhatárunkat. A tavalyi kollekció darabjai pedig könnyen felfedezhetőek a fentebb említett üzletek valamelyikében.

Persze új ruhát venni mindig jó érzés, de a turkálókban is fel lehet fedezni egy kis türelemmel az elrejtett kincseket. Arra gondoltam, hogy megpróbálok minél több mindent beszerezni ezekből a boltokból. Igyekszem segíteni magamnak, hogy ne költsek el indokolatlan összegeket, olyan dolgokra, amik nem térülnek meg.

Itt van pár példa, amit az elmúlt egy két hónapban vásároltam a Hádában:

zara knit:

Ezt a darabot például még én is láttam, újonnan az üzletben, nézegettem is, hogy szeretném-e, de végül nem vettem meg. Most viszont kilóra adták, így körülbelül 800-1000 Ft-ért jutottam hozzá, míg az üzletben vagy 9995 Ft, vagy 14995 Ft volt. És az ilyen termékek a leárazáskor is, a legjobb ár, amit elérhetnek, az 1995 Ft.zara-knit

Érdekesség, hogy pár alkalommal később láttam ennek a szürke párját a férfi felsőrészek közé beakasztva, de azt már nem hoztam el.

leopárd mintás táska:

Ezt a táskát máshol még nem láttam, de nagyon rá voltam kattanva a leopárd mintára, így amikor megláttam, nem volt kérdés, hogy jön-e velem.

 

 

 

 

 

 

 

 

Az egész outfit így nézett ki egyben:

 

 

 

 

táska: Háda

kötött poncsó: Háda

nadrág: Háda

csizma: h&m

 

 

 

Viola

Vélemény, hozzászólás?

